Lokakuun galleriakierros: Galleria Topelius ja Galleria Forum Box
Sunnuntaina 30.10.2022
klo 14–16
Paikka: Tapaamme Galleria Topeliuksen edessä klo 14. Osoite: Hietalahdenranta 17, Helsinki
Vapaa pääsy
Kierroksen galleriat ja taidenäyttelyt
Käymme kierroksella Galleria Topeliuksessa ja Galleria Forum Boxissa.
Kävelemme yhdessä Galleria Topeliuksesta Galleria Forum Boxiin.
Matkaa on vain noin 200 metriä.
Galleria Topeliuksessa on esillä Pauli Viljasen näyttely.
Galleria Forum Boxissa on Yassine Khaledin ja Elina Oikarin näyttelyt.
Forum Boxissa on myös pieni mediataiteen tila nimeltä Mediabox.
Mediaboxissa on esillä Timo Bredenbergin teos.
Selkokielinen opastus näyttelyihin
Opastus on selkokielinen.
Kierroksen oppaan nimi on Suvi.
Osallistujat saavat myös selkokieliset tekstit, jotka kertovat näyttelyistä.
Esteettömyys
Galleria Topeliukseen on kadulta muutama porras. Voit pyytää apua henkilökunnalta. Gallerian sisällä kulku on esteetön.
Galleria Forum Boxin sisäänkäynnin ja jalkakäytävän välillä on kynnys, jonka korkeus on noin 10 cm. Galleriasta voi pyytää ramppia. Gallerian wc-tilaan on yhteensä neljä porrasta: kaksi porrasta ylös ja kaksi porrasta alas. Forum Boxissa on kaksi näyttelytilaa katutasossa. Kolmas näyttelytila sijaitsee ylempänä. Sinne on kahdeksan porrasta. Mediataiteen tila Mediaboxiin on kolme porrasta.
Lisätietoja: https://www.selkokulttuuri.fi/tulevat-tapahtumat