17.6.

Selkokielinen galleriakierros

Selkokielinen galleriakierros

Selkokielinen galleriakierros lauantaina 17.6.2023
Tervetuloa selkokieliselle galleriakierrokselle lauantaina 17.6.2023 klo 12–14!
Kierrokselle ei tarvitse ilmoittautua.
Osallistuminen on ilmaista.

Aika ja paikka
Tapaamme Galleria Topeliuksen edessä klo 12.
Osoite: Hietalahdenranta 17, Helsinki.

Kierroksen galleriat ja taidenäyttelyt
Käymme kierroksella Galleria Topeliuksessa ja Galleria Forum Boxissa. Kävelemme yhdessä Galleria Topeliuksesta Galleria Forum Boxiin. Matkaa on vain noin 200 metriä​.
Galleria Topeliuksessa on esillä Laura Isoniemen näyttely.
Galleria Forum Boxissa on Inka Bellin ja Marianne Sirin näyttelyt.
Forum Boxissa on myös pieni mediataiteen tila nimeltä Mediabox.
Mediaboxissa on esillä Artor Jesus Inkerön videoteos.

Selkokielinen opastus näyttelyihin
Opastus on selkokielinen. Kierroksen oppaan nimi on Hanna.
Annamme osallistujille myös selkokieliset tekstit, jotka kertovat näyttelyistä.

Esteettömyys
Galleria Topeliukseen on kadulta muutama porras. Voit pyytää apua henkilökunnalta. Gallerian sisällä kulku on esteetön.

Galleria Forum Boxin sisäänkäynnin ja jalkakäytävän välillä on kynnys, jonka korkeus on noin 10 cm. Galleriasta voi pyytää ramppia. Gallerian wc-tilaan on yhteensä neljä porrasta: kaksi porrasta ylös ja kaksi porrasta alas. Forum Boxissa on kaksi näyttelytilaa katutasossa. Kolmas näyttelytila sijaitsee ylempänä. Sinne on kahdeksan porrasta. Mediataiteen tila Mediaboxiin on kolme porrasta.

Lisätietoja
Jos sinulla on kysyttävää, lähetä meille sähköpostia: .​

Tervetuloa mukaan galleriakierrokselle!

https://www.selkokulttuuri.fi/

Ruoholahdenranta 3 A, 00180, Helsinki
Vapaa pääsy