2.12.2023

Selkokielinen galleriakierros

Selkokielinen galleriakierros

 

Tervetuloa selkokieliselle galleriakierrokselle lauantaina 2.12. klo 12–14! Käymme Galleria Pirkko-Liisa Topeliuksessa ja Forum Box galleriassa. Tapaamme Galleria Topeliuksen edessä klo 12. Osoite on Hietalahdenranta 17.

 

Galleria Topeliuksessa on esillä Jennifer Janowskin näyttely.
Lisätietoja: www.galleria.pirkkoliisatopelius.com

 

​Forum Boxissa on esillä Noora Nio-Jussin näyttely ja Mediaboxissa Jade Kallion ja Remi Vesalan videoteos.
Lisätietoja: www.forumbox.fi

Tarjoamme glögiä ja piparkakkuja.

Vapaa pääsy! Tervetuloa mukaan!

 

Galleriatilojen esteettömyys:
Galleria Topeliukseen on kadulta muutama porras. Henkilökunta auttaa, jos tarvitset apua. Gallerian sisällä kulku on esteetön.

Galleria Forum Boxin sisäänkäynnin ja jalkakäytävän välillä on kynnys, jonka korkeus on noin 10 cm. Galleriasta voi pyytää ramppia. Gallerian wc-tilaan on yhteensä neljä porrasta: kaksi porrasta ylös ja kaksi porrasta alas. Forum Boxissa on kaksi näyttelytilaa katutasossa. Kolmas näyttelytila sijaitsee ylempänä. Sinne on kahdeksan porrasta. Mediataiteen tila Mediaboxiin on kolme porrasta.